سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که در کار کوتاهى ورزید دچار اندوه گردید ، آن را که از مال و جانش نصیبى از آن خدا نیست خدا را بدو نیازى نیست . [نهج البلاغه]

iran it network

بین الملل کد های هکرها چیست ؟



طبق گزارش های بدست آمده از سوی کارشناسان امنیتی دستگاه های همراه، به طور کلی کد های مخرب هکرها به سه نوع متفاوت تقسیم می شوند در این گزارش به انواع آنها اشاره می کنیم .

به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران، از خبرگزاری سلام، به طور کلی سه نوع تهدید برای دستگاه های قابل حمل بی سیم وجود دارد. اولین تهدید کدهایی است که دسترسی به محتویات دستگاه مورد نظر را ممکن می سازد.
دومین تهدید کدهایی هستند که با هدف به بار آوردن خرابی ها و از کار انداختن دستگاه های مورد نظر ساخته می شوند.
سومین نوع تهدید نیز کد هایی هستند که با فریب کاربر می توانند وارد سیستم قربانی شده و اطلاعات مورد نظر را کسب کنند.نرم افزارهایی که تلفن ها را از کار می اندازند خسارت های سنگینی را برای قربانی به همراه خواهند داشت.
شرکت سیمانتک در این خصوص اعلام کرد: قربانیانی که گرفتار ویروس CommWarrior می شوند مجبور به صرف هزینه ای بین 25 تا 50 دلار هستند تا نرم افزارهای لازم برای گوشی های های خود را دوباره نصب کنند.
CommWarrior نوعی کرم های مخرب هستند که در گوشی های سری 60 نوکیا منتشر می شوند. این کرم از طریق فناوری بلوتوث از گوشی به گوشی دیگر منتقل می شود.
نرم افزارهایی که کاربران تلفن همراه از طریق آن به اینترنت متصل می شوند نیز یک نگرانی بزرگ برای کاربران به شمار می رود.در حال حاضر اکثر گوشی های همراه مجهز به مرورگر اینترنت اکسپلورر 6 یا اپرا هستند اما شرکت موتورولا قصد دارد گوشی های جدیدی مجهز به سیستم لینوکس را وارد بازار کند.

 




دانیال محمودی ::: یکشنبه 86/8/20::: ساعت 2:49 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 3


بازدید دیروز: 1


کل بازدید :13469
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>آرشیو شده ها<<
 
>>لینک دوستان<<
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<