سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداى سبحان پاداش را در طاعت نهاده است و کیفر را برابر معصیت تا بندگان خود را از عذابش برهاند و به بهشت خویش راند . [نهج البلاغه]

iran it network

کودکان در مورد فعالیت‌های اینترنتی‌شان به والدین راست نمی‌گویند

تبــلیغـــات

آیا خط اختصاصی SMS دارید؟

امکان ارسال تبلیغات SMS
امکان ارسال و دریافت SMS از طریق وبسایت خودتان!
امکان تعریف سطوع مختلف کاربری جهت یک خط اختصاصی
اجرای مسابقه، نظرسنجی و پیاده سازی سیستمهای هشومند مبتنی بر SMS
حتما با ما تماس بگیرید: 8455355-0511 (10 خط) داخلی 109



به گفته‌ی محققان، تصور والدین در مورد فعالیت‌هایی که کودکانشان در اینترنت انجام می‌دهند،‌ با آن چه که آن‌ها در واقع انجام می‌دهند، متفاوت است.

به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران، از ایسنا، بر اساس یافته‌های یک مطالعه‌ی جدید، کودکان بدون راهنمایی صحیح والدین،‌ ممکن است با قرار دادن اطلاعات با ارزش برروی اینترنت خانواده‌ی ‌خود را در معرض خطر قرار دهند.

بیش از 70 درصد نوجوانان مورد مطالعه که بین 11 و 17 سال سن داشتند،‌ اظهار کردند که در مورد فعالیت‌های خود در اینترنت پاسخ صحیحی به والدین خود نمی‌دهند؛40 درصد بیان کردند که از برنامه‌ی پیام فوری و سایت‌های شبکه‌ی اجتماعی استفاده می‌کنند در حالی که30 درصد از والدین اظهار کردند که کودکان آن‌ها در این سایت‌ها فعالیت می‌کنند.

بر اساس این گزارش 45 درصد کودکان اعلام کردند که به طور متوسط سه ساعت یا بیش‌تر را روزانه در اینترنت صرف می‌کنند، در حالی که 76 درصد از والدین مورد مطالعه اعلام کردند که کودکان آن‌ها به طور متوسط دو ساعت یا کم‌تر را در روز صرف اینترنت می‌کنند.

مطالعه‌ی مذکور نگرانی‌ها را در مورد خطراتی که کودکان و نوجوانان ممکن است در اینترنت با آن‌ها رو به رو شوند، تقویت می‌کند.

 




دانیال محمودی ::: یکشنبه 86/8/20::: ساعت 2:48 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 8


بازدید دیروز: 0


کل بازدید :13464
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>آرشیو شده ها<<
 
>>لینک دوستان<<
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<